Vásárlási feltételek PDF Nyomtatás E-mail


Vásárlás menete

A kiválasztott terméket - termékeket tegye a kosárba, majd menjen a pénztárhoz.
Ezután regisztrálja magát rendszerünkbe és adja meg a vásárláshoz és a szállításhoz szükséges adatokat.
A vásárlást követően kapni fog egy e-mailt, amely tartalmazza a vásárlás adatait, illetve, hogy a megrendelés folyamatban van.
Amennyiben rendelését átnéztük és elfogadtuk, úgy kap erről egy visszaigazoló e-mailt.
Végül arról is értesítjük, hogy a szállítás folyamatban van.
 
Általános tudnivalók

A megrendelések feladása a Hasznaltszerver áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges a http://hasznaltszerver.szerverdiszkont.hu webcímen.

A Hasznaltszerver áruházban vásárláskor regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat  harmadik félnek nem adja ki. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a fiók adatok részben. 

Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt.

Cookie-k használata

A cookie(süti) egy olyan egyedi - azonosításra és profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a webáruház programja a látogatók számítógépén vagy a látogatáshoz használt más informatikai eszközén helyez el, annak biztonsági beállításai függvényében. Fontos tudni, hogy az ilyen jelsorozat - tekintettel arra, hogy a felhasználása során a teljes IP cím tárolása nem történik meg - önmagában semmilyen módon nem képes az ügyfelet, azaz a látogatót azonosítani, csak a korábbi látogató gépének felismerésére, a statisztikai adatok pontosítására, valamint a vásárlói kényelem biztosítása érdekében a korábban le nem adott, és így befejezetlen megrendelések folytatási lehetőségének megteremtésére alkalmas.
A cookie-k lehetővé teszik a webes alkalmazásoknak, hogy egyéni információkat küldjenek a Vevők számára.
A legtöbb böngésző már engedélyezi a cookie-kat, azonban úgy is beállíthatja a böngészőt, hogy elutasítsa az összes cookie-t, illetve, hogy jelezze a cookie elfogadását. Bizonyos funkciók a weboldalon esetleg nem működnek, ha nincs megfelelően aktiválva a cookie opció.

Szállítási és fizetési feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön 4-5 napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át a futártól. Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni. Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. A jegyzőkönyvet a futárral közösen kell felvenni és az átvételi elismervényre feltüntetni.

Szállítási mód:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege bruttó 100.000 Ft alatti vásárlás esetén bruttó 1.960 Ft. Bruttó 100.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes. A csomagot a Trans-o-flex futárszolgálat szállítja házhoz.

Fizetési mód:

- Utánvét: fizetés az áru átvételekor készpénzben történik. A fizetést Ön a szállítónál intézi.
- Előre utalás bankszámlára: Utalja az 11733003-20126405 bankszámlaszámra át a vásárlás összegét, hivatkozva a megrendelési számra.

Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX. 10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Termékeinkre, amennyiben esetileg máshogy nem rendelkezünk, 12 hónap jótállást vállalunk.

Az elállás joga

Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék átvételének napjától 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a vállalkozás köteles a vevő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni.

A TopLaptop Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az TopLaptop Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A termék visszaszolgáltatása történhet központi irodánkba történő személyes visszajuttatással vagy bármely futárszolgálattal a fenti címre történő visszaküldéssel. A vásárló kérésére, kollégáink gondoskodnak a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfeleink ilyen irányú igényüket ügyfélszolgálatunkon jelezhetik.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a kormányrendelet rendelkezéseinek értelmében, az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható: Olyan termék esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a vevő már felbontotta.

Ha Ön megrendelt cégünktől egy terméket vagy termékeket, és mégsem szeretné, hogy eljuttassuk Önhöz, kérjük, e-mailben vagy telefonon, értesítsen bennünket, és mi a megrendelését töröljük.


CÉGADATOK
 

Neve: TopLaptop Kft.
Székhelye: 5600 Békéscsaba, Lencsési út 64. 2/5.
Levelezési címe: 5600 Békéscsaba, Orosházi út 60.
Ügyfélszolgálati iroda: 5600 Békéscsaba, Orosházi út 60.
Telefon: 06-70/317-84-20
Számlavezető bank neve: OTP BANK
Számla száma: 11733003-20126405
Adóigazgatási száma: 14501229-2-04
 

Weboldal információ

Minden feltöltött termék használt, melynek állapotáról, szállíthatóságáról és egyéb tulajdonságáról kérjen információt email-ben!
 
Bármilyen egyéb kérdés esetén, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat:
70/317-8420

Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k használatához. További információ